Sunday, May 17, 2009

plantjes



tegenwoordig ben ik op zondag regelmatig bezig met plantjes op het terras, dat is fijn hoor mensen met plantjes bezig zijn, daar wordt je rustig van, ik dan tenminste wel, normaal ben ik soms ook al wel rustig hoor dat u niet denkt die vrouw dat is een nerveus wrak, maar van bezig zijn met plantjes word ik nog veel rustiger, ik val bijna in slaap eigenlijk, ik sleep me van plant naar plant en dan haal ik de oude bloemetjes eruit. en dan maak ik er foto's van zoals deze prachtige foto hierboven van de passiebloem. die foto heb ik dus zelf gemaakt met mijn nieuwe digitale spiegelreflex en dat was dan nog maar een van de eerste want ik wil nog veel mooiere foto's maken van passiebloemen met bepaalde artistiekerige waarde en perfecte scherptediepte enzo. maar dat komt nog wel. nou voor nu weer even bedankt voor de aandacht ik moet nog even iets anders doen, maar ik kom er zeker op terug.

No comments: