Sunday, February 01, 2009

kunstenaartjes


we gingen op zaterdag, dat maakt nu even niet uit dat het niet op zondag was, sorry, naar de nacht van de poëzie in world art delft. dat is zo een fijne plek in het polderland waar kunstenaartjes tot inspiratie komen enzo. mijn mannetje moest daar ook iets voordragen gesponsord door de technische universiteit. ja leuk hoor we hebben erg gelachen. zo was er een kunstenaartje met een stok en middeleeuwse kleertjes die gedichten performde. hij las ze dus niet voor nee hij performde ze. mooi hoor maar het zag er niet uit. vonden wij dan. het spijt me heel erg dat ik het moet zeggen maar ik denk dat dit kunstenaartje zich beter bij het schilderen kan houden. maar ja dat is mijn mening, sorry. wel waren we onder de indruk van een zangeresje die merel heette. kijk dat is nog eens een goeie naam voor een zangeres, dat moet u met me eens zijn. maar merel is heel leuk en echt. dus we zijn nu fan van merel en dat moet u ook worden. datzelfde geldt trouwens voor jacob troost want die vonden we ook heel leuk! bedankt, dat was het weer even dan voor nu.

No comments: