Sunday, March 02, 2008

gek

ik werd gek want de douche werd weer niet heet bij mijn lief ik kreeg een woedeaanval en dan moet ik huilen. erg he. toen ben ik maar naar huis gegaan en heb dozen ingepakt. ik heb al 4 dozen ingepakt 1 met laarzen, 1 met reisgidsen, 1 met fotoalbums en 1 met kaarsen. haha. dat schiet lekker op zo. gelukkig heb ik nog een paar maanden de tijd ik doe 1 doos per dag. verder hebben we een reisje geboekt naar valencia de zoveelste spaanse stad want daar zijn we nog nooit geweest. we gaan dan naar een gebouw kijken van calatrava. leuk hoor daar hebben we zin in. maar goed dat heeft niks met zondag te maken. sorry. dus even denken nee verder heb ik niks gedaan ja een salade gegeten met geitenkaas gewikkeld in spek en dan even gebakken tot de kaas smelt en de spek een beetje knapperig wordt, lekker hoor met bruine broodjes erbij.

No comments: